Spaans leren in Salamanca! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Vanessa Dorrestein - WaarBenJij.nu Spaans leren in Salamanca! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Vanessa Dorrestein - WaarBenJij.nu

Spaans leren in Salamanca!

Door: vanessadorrestein

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

12 September 2010 | Spanje, Salamanca

Jullie raden nooit wat ik aan het doen ben... Sinterklaasschuimpjes aan het eten in de volle zon met 31 graden op de meter...haha! Gister ben ik, nadat ik net mijn aansluiting met mijn trein had gemist en 2 en een half uur voor niks heb zitten wachten, aangekomen in Salamanca. In de trein 2 heren uit Limburg leren kennen en daar een taxi mee gedeeld. En wie mijn vorige verslagen heeft gelezen: het ging allemaal goed!! :-) Ziet er super gezellig uit hier allemaal! Veel volk op straat, overal is wat te doen, terrasjes in overvloed, leuke winkeltjes in overloed. Helemaal leuk. Ik ben net een uurtje of 2 nu in het appartement waar ik de komende 2 maanden zal verblijven. Ik had het voor het uitkiezen, want er is hier nog helemaal niemand! Ik kon kiezen uit 5 kamers en ik denk dat ik een goede heb uitgekozen. Morgen mijn eerste les Spaans! Spannend!!! Ik hou jullie op de hoogte! Op naar een nieuw avontuur!! :-)

Groetjes, Vanessa

• 13 September 2010 - 05:12

Marten:

Ola!

als het met die taxi is gelukt, dan kan het niet meer fout gaan! Succes en veel plezier.

Liefs!