Huh? Waar ga je heen op vakantie..?? - Reisverslag uit Popowice, Polen van Vanessa Dorrestein - WaarBenJij.nu Huh? Waar ga je heen op vakantie..?? - Reisverslag uit Popowice, Polen van Vanessa Dorrestein - WaarBenJij.nu

Huh? Waar ga je heen op vakantie..??

Door: vanessadorrestein

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

05 Augustus 2011 | Polen, Popowice

Hallo iedereen! Hier ben ik, terug van weggeweest! Ik mag dan een tijd niets hebben geschreven, maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten... Na Salamanca, waar ik ben weggegaan met een diploma op zak voor mijn Spaans, ben ik 2 keer naar Duitsland geweest om te skiën. Super veel sneeuw! Als we 's ochtends naar de auto gingen lag er denk ik wel een meter sneeuw bij. Geweldig! Daarna kwam Egypte. Wat een heerlijke vakantie! Gewoon lekker niks doen. Ik heb mijn 30ste (!!) verjaardag mogen vieren wat ook wel heel bijzonder was: januari, met je kont op het strand, drankje erbij, zonnetje, mooie taart van het hotel gekregen...Maar ja, ik maak altijd wel wat mee natuurlijk, zo ook deze reis: evacuatie vlucht naar huis...! :-( Alles verliep wel goed, we konden na een paar uurtjes weer voet op Nederlandse bodem zetten, zonder verder al te veel problemen. Gelukkig ook geld terug voor niet genoten vakantiedagen. Na dit alles zijn Jordi en ik nog een paar dagen naar Brussel geweest. Ook helemaal leuk! En dan komt de zomer eraan, samen met de vraag: waar gaan we naartoe op vakantie deze zomer?? De planning was eigenlijk om later in het jaar op vakantie te gaan, maar onze(schoon)zus, zwager en nichtje gingen naar Polen. Waarop ik zei: Polen? Daar ben ik nog nooit geweest! Daar wil ik best heen! Met als gevolg dat als je in de kroeg staat en iemand vraag waar je naartoe gaat op vakantie er standaard de vraag achteraan komt: Huh? Polen?? Al snel was het idee gekomen om dan ook meteen maar naar Tsjechië/Praag te gaan. Ja, als je dan toch in de buurt bent...En waarom dan niet meteen naar Italië! Nog nooit echt naar het land van de pizza's en de pasta's geweest. Plakken we er ook achteraan! En zo ontstond onze mini tour...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vanessa

Actief sinds 05 Maart 2010
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 20296

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 25 April 2016

Indonesië

05 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Polen-Tsjechië-Italië

11 September 2010 - 06 November 2010

Spaans in Salamanca

28 April 2010 - 19 Mei 2010

Costa Rica

18 April 2010 - 27 April 2010

Cambodja

05 April 2010 - 18 April 2010

China-Cambodja-Costa Rica

Landen bezocht: