Hitte!! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Vanessa Dorrestein - WaarBenJij.nu Hitte!! - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Vanessa Dorrestein - WaarBenJij.nu

Hitte!!

Door: vanessadorrestein

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

18 April 2010 | Cambodja, Khett Siem Reab

Na een super goede vlucht stap ik uit het vliegtuig en loop zo tegen een muur op...en geen Chinese dit keer, maar een muur van hitte! Niet normaal. Dacht dat ik even niet meer kon ademen. Vorige week in de sneeuw met 4 truien over elkaar en een dikke jas en nu is een t-shirt 's avonds om 10 uur nog te warm! Heb even rondgelopen hier in de buurt en ik zit met het hotel tegenover de oude markt. Super lokatie, zwembad, en goed hotel. Hotel Steung. Ik ging eigenlijk naar buiten om wat te eten, maar toen kwam ik onderweg een internetcafetje tegen en daar zit ik nu dus nog...haha! helemaal vergeten dat ik honger had! Laat dat eten nu maar zitten. Ik ontbijt morgen wel goed. Ik ga morgen een dag even niks doen. Ben echt super moe van alle indrukken die ik heb opgedaan in China, en moet echt even aan de temperatuur wennen hier.

Nou ik ga weer verder de buurt verkennen en terug naar het hotel. Ik schrijf snel weer!

Mis jullie en zou willen dat jullie konden zien wat ik allemaal zie!

En blijf me vooral mailen en zo, want ik lees het allemaal, alleen laat de internetverbinding het niet altijd toe om te reageren of heb ik de tijd niet, maar ik lees het allemaal en vind het super dat jullie me volgen en steunen in wat in onderneem!

Dikke kus,
Vanessa


  • 18 April 2010 - 15:39

    Marlou:

    Wat ontzettend gaaf al die verhalen! Ben benieuwd hoe de reis verder zal gaan! Geniet er ontzettend van en ja, ik wilde dat ik alles kon zien wat jij nu ziet haha!! Veel plezier nog, kan niet wachten om alle foto's te zien! Kus!

  • 18 April 2010 - 16:32

    Vos:

    Klinkt goed allemaal chicky :).. dat vorige stukje wat je geschreven had vond ik geweldig haha, zag dat stukje in de taxi al helemaal voor me ;)

    Enjoy your trip
    x

  • 19 April 2010 - 08:02

    Sandra:

    Wat een indrukken zal je allemaal opdoen. Geweldig!! Ik hou je verslagen dagelijks in de gaten. Veel plezier in Cambodja.

  • 19 April 2010 - 09:56

    Mandy:

    Super gaaf Vanes wat je allemaal ziet en doet daar aan de andere kant van de wereld. Ben erg benieuwd naar alle foto's. Geniet ervan want de tijd vliegt voorbij!!!!

    Dikke kus

  • 19 April 2010 - 11:52

    Oozz:

    Heey lieverd!! zie nu net pas dat je hier een heel reisverslag hebt staan!! Hopelijk zorgt het zwembad daar voor een beetje verfrissing!! heb je al gegeten vanochtend haha :-) hele dikke kus, en veel plezier...

    Oguz

  • 19 April 2010 - 21:10

    Michael:

    Heb het allemaal ff zitten lezen. Hele belevenis allemaal, super gaaf. Ik blijf het volgen hoor!

    Xx Michael

  • 20 April 2010 - 06:41

    Fiona:

    Heel kort samen te vatten: Ik ben zo jaloers!!

  • 20 April 2010 - 09:48

    Angelique:

    Hoi!!

    Wat leuk om te lezen allemaal.
    Vind het echt superstoer dat je dit alleen doet.
    Ik hou je verslagen in de gaten!

    Groetjes,
    Angelique

    (zus van Maris)

  • 20 April 2010 - 21:15

    Geesje:

    He babe!

    Superleuke verhalen! Je schijft echt heel leuk, verborgen talentje? Geniet van je reis!

    xxx Gees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vanessa

Actief sinds 05 Maart 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 20303

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 25 April 2016

Indonesië

05 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Polen-Tsjechië-Italië

11 September 2010 - 06 November 2010

Spaans in Salamanca

28 April 2010 - 19 Mei 2010

Costa Rica

18 April 2010 - 27 April 2010

Cambodja

05 April 2010 - 18 April 2010

China-Cambodja-Costa Rica

Landen bezocht: